|
Załóż konto
Dallas Bike Kołowski Sp. k.
Wpisz minimum 3 znaki nazwy, kodu lub tagu by zacząć wyszukiwanie

Każda reklamacja jest przez nas rozpatrywana.

Ewentualne usterki prosimy zgłaszać jedynie na adres: serwis@dallasbike.pl Nie rozpatrujemy reklamacji telefonicznie.

W wiadomości prosimy podać:       


- nr zamówienia       

- imię i nazwisko osoby na którą był dokonany zakup       

- datę zakupu       

- opis usterki wraz z dokumentacją zdjęciową lub krótkim filmem oraz opisem okoliczności w jakich do niej doszło / została zauważona       

- protokół szkody w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki



Towar zakupiony przez internet można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu jego otrzymania.

Do zwracanego przedmiotu należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Zwrotu dokonuje się na własny koszt.

Zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania - można go sprawdzić tak jak w sklepie stacjonarnym, np. obejrzeć lub przymierzyć.

Jeżeli takie ślady są kwota zwrotu może zostać obniżona o kwotę niezbędną do doprowadzenie zwróconego przedmiotu do stanu umożliwiającego jego ponową sprzedaż w tej samej cenie.