Reklamacje i zwroty
Każda reklamacja jest przez nas rozpatrywana.
Ewentualne usterki prosimy zgłaszać jedynie na adres: serwis@dallasbike.pl
Nie rozpatrujemy reklamacji telefonicznie.

W wiadomości prosimy podać:
Towar zakupiony przez internet można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu jego otrzymania.
Do zwracanego przedmiotu należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Zwrotu dokonuje się na własny koszt.
Zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania - można go sprawdzić tak jak w sklepie stacjonarnym, np. obejrzeć lub przymierzyć.
Jeżeli takie ślady są kwota zwrotu może zostać obniżona o kwotę niezbędną do doprowadzenie zwróconego przedmiotu do stanu umożliwiającego jego ponową sprzedaż w tej samej cenie.
Menu
{{activeItem}}
{{it.text}}
{{it.desc}}
{{it.text}}
{{it.desc}}
{{it.text}}
{{toast.text}}{{toast.link.text}}
Dodano do koszyka
Nie udało sie zresetować hasła
Nieprawidłowe dane logowania
Twoje konto jest nieaktywne, kliknij w link aktywacyjny wysłany mailem
Wystąpił nieoczekiwany błąd, skontaktuj się z obsługą sklepu
Podany adres email jest już zajęty
Podany kod aktywacyjny jest nieprawidłowy
Konto zostało pomyślnie aktywowane
Zostałeś wypisany z naszej listy mailingowej.
Rozmiar pliku jest za duży
Plik posiada nieprawidłowe rozszerzenie
Dodano do ulubionych
Produkt został już dodany do ulubionych