Reklamacje i zwroty
Każda reklamacja jest przez nas rozpatrywana.
Ewentualne usterki prosimy zgłaszać jedynie na adres: serwis@dallasbike.pl
Nie rozpatrujemy reklamacji telefonicznie.
W wiadomości prosimy podać:
- nr zamówienia
- imię i nazwisko osoby na którą był dokonany zakup
- datę zakupu
- opis usterki wraz z dokumentacją zdjęciową lub krótkim filmem oraz opisem okoliczności w jakich do niej doszło / została zauważona
- protokół szkody w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki
- przedstawienie swojego roszczenia w związku z reklamacją
Towar zakupiony przez internet można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu jego otrzymania.
Do zwracanego przedmiotu należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Zwrotu dokonuje się na własny koszt.
Zwracany towar nie powinien nosić śladów użytkowania - można go sprawdzić tak jak w sklepie stacjonarnym, np. obejrzeć lub przymierzyć.
Jeżeli takie ślady są kwota zwrotu może zostać obniżona o kwotę niezbędną do doprowadzenie zwróconego przedmiotu do stanu umożliwiającego jego ponową sprzedaż w tej samej cenie.